dinsdag 10 maart 2015

mijn Tafel

Wanneer je studeert heb je vaak niet heel veel geld om te besteden aan leuke goodies, daarom nemen wij vaak een kijkje bij de winkel: mijn Tafel in Groningen.








Wat is het?
mijn Tafel is een concept wat oorspronkelijk in Finland is ontstaan, sinds kort heeft Groningen ook zijn eigen filiaal. In de winkel vind je allerlei producten, van tweedehands kleding, kunst, meubels tot zelfgemaakte items.




Hoe werkt het?
Bij mijn Tafel kun je een tafel huren. Vanaf 30 euro per week heb je een plek waar je je items kunt uitstallen. Je mag zelf de prijs waarvoor het verkoopt bepalen en Mijn tafel regelt de rest. De opbrengst van je spullen is dus ook volledig voor jou. Dit word wekelijks uitbetaald op jou bank rekening. Zo kun je een fijn zakcentje bijverdienen met bijvoorbeeld je oude kleding, of andere spullen die je zelf niet meer gebruikt.






Als je een tafel huurt bij mijn Tafel krijg je inloggegevens waarmee je op hun website in kunt loggen. Hier kun je bekijken wat jou saldo is en of het al tijd is om je tafel bij te vullen met nieuwe producten.

Wanneer er spullen overblijven die niemand heeft gekocht, kun je ervoor kiezen om deze te doneren aan mijn Tafel. Zij zullen de spullen dan blijven uitstallen en wanneer deze uiteindelijk verkocht worden, schenken zij de opbrengst aan een goed doel. Zo ben je niet alleen van je spullen af, maar doe je ook nog een goede daad!





Er zijn wel bepaalde eisen aan de spullen die je verkoopt, vanzelf sprekend moeten deze allemaal schoon en netjes zijn. Weinig mensen die vieze kleding willen kopen right? Ook moet je de spullen een eerlijke prijs geven, het is niet redelijk om bijvoorbeeld tweedehands kleding aan te bieden voor een "nieuwe" prijs.




Bij mijn Tafel kun je natuurlijk niet alleen je producten te koop aanbieden, je kunt zelf ook shoppen! Er zijn allerlei goede deals te vinden, kleding voor een fijne prijs maar ook gave vintage items. Het assortiment wat mijn Tafel aanbied veranderd zo vaak dat wij elke week wel een kijkje nemen of we iets leuks kunnen vinden tussen de vele tafels.




mijn Tafel Groningen kun je vinden aan de Oosterstraat 56.

Om de openingstijden, andere filialen of voorwaarden van mijn Tafel te vinden kun je hun website checken:
http://www.mijntafel.nl/

Ook heeft mijn Tafel een facebook pagina waar je alle nieuwtjes, en nieuwe producten kunt vinden:
https://www.facebook.com/mijnTafel

1 opmerking:

  1. Wat een super leuk idee! Dat is nog eens wat anders dan gewoon een kringloopwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen